Jegyvásárlás

Program


Aktuális előadások



Vannak jól működő, sikeres vállalkozások, cégek – és vannak kevésbé sikeresek. Az előadó szerint egy különbség biztosan van a kettő között: a jól működő vállalkozás rendelkezik felépített, saját branddel, a kevésbé jól működő csak a megoldandó feladatokat tartja szem előtt.

Arról, hogy fontos-e saját márkát létrehozni, megoszlanak a vélemények. Kürti Sándor szerint a kis- és középvállalkozások tulajdonosainak számos feladattal kell szembenézniük, amin belül a brandépítés elengedhetetlen a sikeresség érdekében.

Az előadás során Kürti Sándor az e területen szerzett tapasztalatait, tanácsait osztja meg a közönséggel.

 

Tudományos Stand Up – az igényes szórakozás kedvelőinek.

Ajánló


Tréfamisszionárius? Viccvátesz? Mókanomádoló? Kabaréhittérítő? A hitetlenség korának nevettetője? Röhögtető prédikátor? Nemcsak! Is! Az…

A tudatállapotok szerepe a zenei élmény generálásában és befogadásában Dr. Bagdy Emőke előadása

Kürti Sándor előadása brandépítésről, vállalatfejlesztésről, humoros stílusban.